УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг в Чернігівській області

» Прес-центр » відеогалерея » На дорозі між двома селами Іванівка та Количівка працює лише одна смуга. А все тому, що на південному під’їзді до обласного центру почався поточний середній ремонт.!

На дорозі між двома селами Іванівка та Количівка працює лише одна смуга. А все тому, що на південному під’їзді до обласного центру почався поточний середній ремонт.!

Їхати до Чернігова через Іванівку та Количівку стало не зовсім зручно. На дорозі між двома селами вже кілька днів поспіль працює лише одна смуга, та й її роботу суворо контролює світлофор. А все тому, що на південному під’їзді до обласного центру почався обіцяний дорожниками ще взимку середній ремонт.

 

Він зупиняє всіх і примушує чекати, доки усі бажаючі з іншого боку проїдуть і тоді вже його колега зупинить рух. Він, не суворий поліцейський, а звичайний світлофор. Олексій Косоня, директор ТОВ «САТ Україна»: «Ширина дороги не дозволяє поміститись двом рухам одночасно. Прийняли рішення пускати рух реверсом. Для цього щоб облегшити задачу нашим хлопцям ми поставили світлофори, які зупиняють рух з одної сторони і пропускають протилежний рух. Перших пару днів було важко, мало хто зупинявся на красний, а зараз місцеві люди вже привикли».

А все для того, щоб не відволікати зайвих людей від процесу переукладання асфальту, каже підрядник, який виграв тендер на середній ремонт дороги М-01. Технологія, за якою ремонтують південний під’їзд до обласного центру, для Чернігівщини не нова — це добре знайомий за попередніми ремонтними періодами «гарячий ремікс». Розігрітий верхній шар дорожнього одягу знімається, до нього додають свіжу суміш і знову вкладають на автошлях.

Володимир Гузема, начальник Служби автомобільних доріг в області: «Якщо порівнювати по вартості з нашим, загальноприйнятим асфальтобетоном з вирівнюванням, то ця технологія обходиться десь у півтора рази дешевше. На даний час зроблено близько трьох кілометрів однієї сторони. Планує підрядник десь цю ділянку закінчити, я думаю, що до 1-10 травня».

Цей відрізок, а це майже вісім з половиною кілометрів автошляху, наголошує очільник Служби автодоріг в області Володимир Гузема, єдиний стовідсотково профінансований, на суму 37 мільйонів гривень. А от з рештою п’ятьма проектами поточних середніх ремонтів, запланованих до виконання цьогоріч, — ситуація геть інша. Так, на ремонт мосту південного під’їзду до Чернігова виділено 10 тисяч гривень, на три відрізки траси Р-67 загальною протяжністю 88 кілометрів — по 500 тисяч, а на під’їзд до Державного історико-культурного заповідника «Качанівка» є трохи менше п’яти мільйонів гривень. Дорожники запевняють, такі, хай і невеликі, суми дозволили ще взимку провести необхідні тендери, але для проведення реальних ремонтів — потрібні кошти. Володимир Гузема: «Взагалі, якщо брати цифру, яка недостатня для виконання повного обсягу поточного ремонту — це 550 мільйонів гривень. Дуже сподіваємося, що ті обіцянки, які ми чуємо від уряду про виділення дорожникам ще біля 15 мільярдів гривень, вони здійсняться і ми зможемо в кінці року прозвітувати про цю частину роботи».

Так само непроста ситуація і з експлуатаційним утриманням мережі автошляхів. Цьогорічна зима була просто таки руйнівною для чернігівських доріг. За словами дорожників, на виконання всіх мінімально необхідних заходів потрібно мінімум 300 тисяч гривень. Володимир Гузема: «На даний момент Чернігівська область отримала з державного бюджету 145 мільйонів. Якщо ми будемо порівнювати з минулим роком, в минулому році ми мали — 210 мільйонів, тобто ми маємо на 30% менше. В принципі цього не достатньо щоб закрити програму ямкового ремонту, облаштування освітлення, розмітку та влаштування бар’єрного огородження».

Та Володимир Гузема запевняє, уряд обіцяв дорожникам ще 15 мільярдів. Головне, аби вони прийшли не пізніше липня-серпня, інакше освоїти їх буде майже неможливо. А ще велику надію у Службі покладають на гроші від митного експерименту, це близько 392 мільйонів гривень. Та разом з тим зізнаються, грошей ще ніхто не бачив, а перелік доріг уже подали на затвердження у відповідні інстанції. Володимир Гузема: «В нас уже є програма прийнята обласною радою, це основний принцип формування і у нас зараз іде затвердження переліку. Тобто це будуть дороги із Корюківки до Березного, із Корюківки до Мени, це будуть Городня, Ічня… Тобто ми старалися всю мережу доріг охватити. Це будуть тільки дороги державного значення».