УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Чернігівській області

» Прес-центр » новини » ЯК ЗМІНИТЬСЯ ДОРОГА В РАЙОНІ ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ БАЛКИ?

ЯК ЗМІНИТЬСЯ ДОРОГА В РАЙОНІ ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ БАЛКИ?

Тростянецька балка - одна із найскладніших ділянок капітального ремонту дороги Н-07 Київ - Суми - Юнаківка на території Чернігівської області. По-перше тут розташована велика гідротехнічна споруда, для перетоку води з водосховища «Тростянецька балка» в ставок влаштовано двовічкову трубу отвором на збірних фундаментах. По-друге, ділянка дороги, що повторює рельєф місцевості в районі балки, має понаднормові ухили, а тому узимку за негоди тут складно рухатись.

Цього тижня відбулася виробнича нарада за участі представників замовника робіт (Служба автомобільних доріг у Чернігівській області), підрядної організації, що виконує роботи, та проектної організації. Обговорили як втілити проектні рішення на практиці. Прийнято остаточне рішення щодо робіт, які тут будуть проводитись.

Що тут буде зроблено в процесі ремонту?

Буде встановлено нову переливну трубу із влаштуванням регульованого шандорного пристрою. Стару - затомпотують бетоном.

На понаднормових ухилах буде влаштовано додаткові смуги руху на підйом в обох напрямках (в сторону Прилук і Срібного).

Протяжність ремонтованої ділянки - 9,9 км. Наразі на 8,5 кілометрах влаштовано шар ресайклінгу та вирівнюючий шар асфальтобетону. В районі Тростянецької балки поки ведуться земляні роботи по розширенню проїзної частини.

Підрядна організація - ТОВ "СП "Автострада".

Нагадаємо, у 2021 році у Чернігівській області проводяться масштабні роботи з капітального ремонту траси Н-07 Київ - Суми - Юнаківка. Протяжність дороги по території області - майже 143 км. Це шлях, що поєднує південь Чернігівщини з Київщиною та Сумщиною.

Дорога Н-07 Київ - Суми - Юнаківка оновлюється в рамках державного інвестиційного проєкту "Приведення стану автомобільних доріг транспортного сполучення Київ - Суми - Харків (в межах Чернігівської та Сумської областей) до сучасних технічних вимог".

Дорога була побудована у 1965-1980 роках. Має конструкцію дорожнього одягу на 78,4 км з цементобетону на основі з піску та на 64,4 км з чорного щебеню на дьогтєгрунтовій або щебеневій основі, місцями з верхнім шаром з асфальтобетону.

Вже тривалий дорога час була непридатна до сучасного транспортного навантаження. Старий дорожній одяг вже давно втратив несучу здатність.

В процесі капітального ремонту дорога приводиться у відповідність до сучасних параметрів навантаження та безпеки руху. Розбиті бетонні плити та чорнощебеневе покриття замінюється на асфальтобетон. Реконструюються мости, що раніше не відповідали нормам по габаритам та вантажопідйомності.

В рамках Програми президента України "Велике будівництво" у 2021 році у Чернігівській області планується відремонтувати 182 кілометри доріг державного значення.