ЗАЯВА ПРО НАМІРИ КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ Н-07 КИЇВ-СУМИ-ЮНАКІВКА ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ШТУЧНИХ СПОРУД
ЗАЯВА ПРО НАМІРИ капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Н-07 Київ - Суми - Юнаківка (на м. Курськ) та реконструкції штучних споруд, Чернігівська область
- Замовник: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області Державного агентства автомобільних доріг України «УКРАВТОДОР».
- Місце розташування траси будівництва: Чернігівська область, ділянка км 65+500 – км 208+341 автомобільної дороги Н-07 Київ – Суми – Юнаківка (на м. Курськ) (від межі з Київською областю до межі з Сумською областю).
- Характеристика діяльності (об’єкта). Планується провести капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-07 з доведенням її техніко-експлуатаційних показників до параметрів ІІІ категорії та реконструкцію штучних споруд з підходами до них під параметри ІІ категорії (згідно з ДБН В.2.3-4:2015).
- Технічні і технологічні дані. Розроблення проектної документації та проведення робіт планується здійснювати окремими об’єктами. За результатами проведення робіт ділянка автомобільної дороги матиме 2 смуги руху з параметрами у відповідності до діючих нормативних вимог. Водопропускні труби та два мости будуть капітально відремонтовані, а також реконструйовано два шляхопроводи через залізничні колії та чотири мости з підходами.
- Соціально-економічна необхідність планованої діяльності. Капітальний ремонт автомобільної дороги Н-07 Київ - Суми - Юнаківка (на м. Курськ) з реконструкцією штучних споруд дозволить:
- забезпечити транспортно-експлуатаційні показники дороги;
- запобігти руйнуванню автомобільної дороги, як інженерної споруди;
- підвищити безпеку руху;
- покращити транспортно-комунікаційну інфраструктуру мережі автомобільних доріг державного значення;
- поліпшати умови транспортного сполучення у північно-східному регіоні України;
- знизити навантаження на навколишнє природне середовище порівняно з існуючим станом;
- підвищити соціально-економічний потенціал регіону.
- Потреба в ресурсах при будівництві і експлуатації. Необхідні при будівництві обсяги земельних, сировинних, енергетичних, водних та трудових ресурсів будуть визначені при розробці проектної документації. При експлуатації автомобільної дороги використовуються протиожеледні матеріали (технічна сіль, пісок, відсів, тощо) згідно з встановленими нормами.
- Транспортне забезпечення (при будівництві та експлуатації): доставка персоналу, будівельних матеріалів та конструкцій передбачається по існуючих дорогах.
- Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за варіантами: проектній документації будуть враховані екологічні, санітарно-гігієнічні, протипожежні і територіальні обмеження згідно з чинними нормативно-правовими актами.
- Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за варіантами. Проектні рішення направленні на захист території від негативного впливу автомобільної дороги (як інженерної споруди), транспортного руху, процесів будівництва та експлуатації дороги.
- Можливі впливи планованої діяльності (під час будівництва та експлуатації) на навколишнє середовище.
- геологічне середовище: можливе виникнення або активізація небезпечних геодинамічних процесів (під час будівництва);
- клімат і мікроклімат: не передбачається;
- повітряне середовище: викиди в атмосферне повітря від автомобілів (під час експлуатації) та будівельних машин і механізмів (під час будівництва), пилоутворення (під час будівництва); фізичні впливи – шум, вібрація;
- водне середовище: можливо тимчасові зміни умов поверхневого стоку під час проведення земляних робіт, забруднення водного середовища стічними водами, які містять нафтопродукти та інші хімічні сполуки (під час будівництва); забруднення водного середовища скидами зливових і талих стічних вод з дорожнього покриття (під час експлуатації);
- ґрунт: відчуження земель у постійне користування (в межах проектованої смуги відведення дороги); тимчасове відчуження земель для будівельних майданчиків та технологічних проїздів; хімічне забруднення; забруднення сміттям (під час будівництва); забруднення твердими частками від зносу автомобільних шин та покриття автодороги; хімічне забруднення від викидів автотранспорту; забруднення сміттям та хімічними елементами, що входять до складу протиожеледних матеріалів (опосередковані впливи під час експлуатації);
- рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: вирубка зелених насаджень, що знаходяться у неприпустимій близькості від проїзної частини, на заміну яких буде виконана компенсаційна посадка
- навколишнє соціальне середовище (населення): тимчасові незручності для учасників дорожнього руху та місцевого населення (під час будівництва); підвищення комфортності та безпеки для учасників дорожнього руху, покращення стану навколишнього середовища в межах смуги впливу автомобільної дороги (під час експлуатації);
- навколишнє техногенне середовище: забезпечення техніко-експлуатаційних показників дороги, поліпшення транспортної інфраструктури (під час експлуатації)Відходи виробництва і можливість їх повторного використання, утилізації, знешкодження або безпечного захоронення:
- будівельні відходи – утилізація;
- побутові відходи – вивезення у спеціально відведенні місця, утилізація.
- Обсяг виконання ОВНС: згідно з вимогами ДБН А.2.2-1-2003 "Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) при проектуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд".
- Участь громадськості. З матеріалами проектів і розділу ОВНС можна ознайомитись та подати пропозиції за адресою: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (вул. Київська, 17, м. Чернігів, 14005; тел./факс (04622) 67-43-55, 61-28-62; E-mail: chernigivroad@ukr.net).