УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Чернігівській області

» Прес-центр » новини » ЗАЯВА ПРО НАМІРИ: капітальний ремонт мосту через р. Смяч на км 49+804 автомобільної дороги державного значення Н-28 Чернігів – Городня – Сеньківка

ЗАЯВА ПРО НАМІРИ: капітальний ремонт мосту через р. Смяч на км 49+804 автомобільної дороги державного значення Н-28 Чернігів – Городня – Сеньківка

Заява про наміри капітального ремонту мосту через р. Смяч на км 49+804 автомобільної дороги державного значення Н-28 Чернігів – Городня – Сеньківка, Чернігівська область

Місце розташування майданчику проведення капітального ремонту: міст через р.Смяч знаходиться на км 49+804 автомобільної дороги державного значення Н-28 Чернігів – Городня – Сеньківка в Чернігівській області.

Трипрогоновий залізобетонний міст розташований на прямолінійній ділянці автодороги ІV категорії в Чернігівському районі Чернігівської області.

Робочий проект розроблений на ремонт існуючого мосту. Мостове полотно споруди включає проїзну частину, огорожу безпеки їздового полотна, тротуари, металеве перильне огородження. Загальні технічні характеристики: довжина мосту – 41,9м, ширина мосту – 8.1м,  схема – блочна розрізна прогонова будова 3х11,36м. Існуюча інтенсивність транспортного руху – 2830 авт/добу.

 Капітальний ремонт існуючого мосту полягає в збільшені проїжджої частини до нормативних габаритів і ремонту пошкоджених конструкцій. Робочим проектом передбачається спорудження нових опор, подовження ригелів, спорудження нових устоїв, заміна старих прогонових будов на нові і заміна мостового полотна.

Потреби в опаленні при капремонті не передбачаються. Режим роботи– 8 годин на добу. Загальна планована чисельність працівників - 20 осіб. Під’їзд для техніки до місць виконання робіт забезпечуються зі сторони міста Чернігів як на рівні проїзної частини мосту, так із забезпеченням з’їзду в підмостову частину. Безпосередньо суміжні з зоною проведення робіт території від забудови вільні.

На період проведення ремонтних робіт рух пішоходів та автомобільний рух по мосту частково перекривається. Робочим проектом передбачається ведення робіт в два етапи. На 1 етапі проведення робіт рух автомобілів і пішоходів відбувається по правій стороні мосту, на 2 етапі – по лівій стороні (за ходом кілометрів), з забезпеченням ширини проїжджої частини – мінімальна 3.0м. По закінченню будівельних робіт зруйноване покриття відбудовується.

Благоустрій території досягається відповідним вертикальним плануванням, що забезпечує відвід поверхневої води, облаштуванням доріг. Озеленення території виконується шляхом засіву трав.

Соціально-економічна необхідність планованої діяльності: після капітального ремонту мосту покращаться транспортно-експлуатаційні показники роботи автомобільного транспорту, покращаться умови пасажирського сполучення і соціального розвитку, підвищиться рівень екологічної безпеки шляхом забезпечення експлуатаційних якостей автомобільної дороги сучасного рівня та оптимальної швидкості дорожнього руху, підвищиться безпека та комфортабельність дорожнього руху. Вода питного призначення доставляється в герметично закритій тарі та зберігається в побутових приміщеннях.

 Перевезення сипких матеріалів, що порошать, здійснюється в закритих транспортних засобах. Потреба в ресурсах при капітальному ремонті: земельних – 41,9 х 8,1 м2, енергетичних: електроенергія – 29 кВт, природний газ – ні, водних - 9,3м3добу (привізна вода), трудових – будівельні роботи виконуватимуться спеціалізованими організаціями.

Технічні рішення, прийняті у проекті, відповідають вимогам екологічних, санітарно-гігієнічних, протипожежних та інших норм діючих на території України та забезпечують охорону навколишнього середовища і пожежну безпеку при дотриманні встановлених правил експлуатації.