УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Чернігівській області

» Прес-центр » новини » ЗАЯВА ПРО НАМІРИ: капітальний ремонт мосту через р. Тетева на км 76+553 автомобільної дороги державного значення Н-28 Чернігів – Городня - Сеньківка

ЗАЯВА ПРО НАМІРИ: капітальний ремонт мосту через р. Тетева на км 76+553 автомобільної дороги державного значення Н-28 Чернігів – Городня - Сеньківка

Заява про наміри капітального ремонту мосту через р. Тетева на км 76+553 автомобільної дороги державного значення Н-28 Чернігів – Городня - Сеньківка, Чернігівська область

Місце розташування майданчику проведення капітального ремонту: міст через р.Тетева знаходиться на км 76+553 автомобільної дороги державного значення Н-28 Чернігів - Городня - Сеньківка в Чернігівській області.

Чотирьохпрогоновий залізобетонний міст розташований на прямолінійній ділянці автодороги ІV категорії. Робочий проект розроблений на ремонт існуючого мосту. Мостове полотно споруди включає проїзну частину, огорожу безпеки їздового полотна, тротуари, металеве перильне огородження.

Загальні технічні характеристики: довжина мосту – 48.15м, ширина мосту – 10.83м, схема – блочна розрізна прогонова будова 4х12.0м. Існуюча інтенсивність транспортного руху – 770 авт/добу.

Капітальний ремонт існуючого мосту полягає в збільшені проїжджої частини до нормативних габаритів і ремонту пошкоджених конструкцій. Робочим проектом передбачається спорудження нових опор, подовження ригелів, спорудження нових устоїв, заміна старих прогонових будов на нові і заміна мостового полотна.

Потреби в опаленні при капремонті не передбачаються. Режим роботи – 8 годин на добу. Загальна планована чисельність працівників - 20 осіб. Експлуатація мосту, прилеглих до нього територій та водойми будуть проводиться у відповідності до Правил технічної експлуатації мосту, з врахуванням місцевих умов та режиму роботи. Безпосередньо суміжні з зоною проведення робіт території від забудови вільні. На період проведення ремонтних робіт рух пішоходів та автомобільний рух по мосту частково перекривається.

Робочим проектом передбачається ведення робіт в два етапи. На 1 етапі рух пішоходів і автомобілів відбувається по правій стороні мосту, на 2 етапі – по лівій стороні (за ходом кілометрів), з забезпеченням ширини проїжджої частини – 3.5м.

Для забезпечення розміщення матеріалів і побутового містечка влаштовується будівельний майданчик (зліва за ходом кілометрів). На будівельному майданчику передбачається покриття із збірних з/б плит на піщаній підсипці. Майданчик розташований на вільному від забудов місці з попередньою розчисткою території від чагарника. Вода питного призначення доставляється в герметично закритій тарі та зберігається в побутових приміщеннях. Перевезення сипких матеріалів, що порошать, здійснюється в закритих транспортних засобах. Потреба в ресурсах при капітальному ремонті: земельних – 41,9 х 8,1м2, енергетичних: електроенергія – 29 кВт, природний газ – ні, водних - 9,3м3добу (привізна вода), трудових – будівельні роботи виконуватимуться спеціалізованими організаціями.

По закінченню будівельних робіт зруйноване покриття відбудовується. Благоустрій території досягається відповідним вертикальним плануванням, що забезпечує відвід поверхневої води, облаштуванням доріг. Озеленення території виконується шляхом засіву трав..

Соціально-економічна необхідність планованої діяльності: покращаться транспортно-експлуатаційні показники роботи автомобільного транспорту, покращаться умови пасажирського сполучення і соціального розвитку, підвищення рівнів екологічної безпеки шляхом забезпечення експлуатаційних якостей автомобільної дороги сучасного рівня та оптимальної швидкості дорожнього руху, підвищення безпеки та комфортабельності дорожнього руху.

Технічні рішення, прийняті у проекті, відповідають вимогам екологічних, санітарно-гігієнічних, протипожежних та інших норм діючих на території України та забезпечують охорону навколишнього середовища і пожежну безпеку при дотриманні встановлених правил експлуатації.