УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Чернігівській області

» Прес-центр » новини » ЗАЯВА ПРО НАМІРИ:  капітальний ремонт мосту через р. Вереп на км 139+278 автомобільної дороги державного значення Р-69 Київ – Вишгород – Десна – Чернігів

ЗАЯВА ПРО НАМІРИ:  капітальний ремонт мосту через р. Вереп на км 139+278 автомобільної дороги державного значення Р-69 Київ – Вишгород – Десна – Чернігів

Заява про наміри капітального ремонту мосту через р. Вереп на км 139+278 автомобільної дороги державного значення Р-69 Київ – Вишгород – Десна – Чернігів, Чернігівська область

Місце розташування майданчику проведення капітального ремонту: міст через р. Вереп знаходиться на км 139+278 автомобільної дороги державного значення Р-69 Київ – Вишгород – Десна – Чернігів в Чернігівській області.

Трипрогоновий залізобетонний міст розташований на прямолінійній ділянці автодороги ІV категорії в Чернігівському районі Чернігівської області.

Робочий проект розроблений на ремонт існуючого мосту. Мостове полотно споруди включає проїзну частину, огорожу безпеки їздового полотна, тротуари, металеве перильне огородження.

Загальні технічні характеристики: довжина мосту – 37.2м, ширина мосту – 9.58м, схема – блочна розрізна прогонова будова 3х11.36м. Існуюча інтенсивність транспортного руху – 1505 авт/добу.

Капітальний ремонт існуючого мосту полягає в збільшені проїжджої частини до нормативних габаритів і ремонту пошкоджених конструкцій. Робочим проектом передбачається спорудження нових опор, подовження ригелів, спорудження нових устоїв, заміна старих прогонових будов на нові і заміна мостового полотна.

Потреби в опаленні при капремонті не передбачаються. Режим роботи – 8 годин на добу. Загальна планована чисельність працівників - 20 особ. Під’їзд для техніки до місць виконання робіт забезпечуються зі сторони міста Чернігів як на рівні проїзної частини мосту, так із забезпеченням з’їзду в підмостову частину. Безпосередньо суміжні з зоною проведення робіт території від забудови вільні.

На період проведення ремонтних робіт рух пішоходів та автомобільний рух по мосту частково перекривається. Робочим проектом передбачається ведення робіт в два етапи. На 1 етапі проведення робіт рух автомобілів і пішоходів відбувається по правій стороні мосту, на 2 етапі – по лівій стороні (за ходом кілометрів), з забезпеченням ширини проїжджої частини – мінімальна 3.0м. По закінченню будівельних робіт зруйноване покриття відбудовується.

 Благоустрій території досягається відповідним вертикальним плануванням, що забезпечує відвід поверхневої води, облаштуванням доріг. Озеленення території виконується шляхом засіву трав.

Соціально-економічна необхідність планованої діяльності: після капітального ремонту мосту покращаться транспортно-експлуатаційні показники роботи автомобільного транспорту, покращаться умови пасажирського сполучення і соціального розвитку, підвищиться рівень екологічної безпеки шляхом забезпечення експлуатаційних якостей автомобільної дороги сучасного рівня та оптимальної швидкості дорожнього руху, підвищиться безпека та комфортабельність дорожнього руху.

Через відсутність постійних інженерних мереж передбачаються робота автономних систем для забезпечення потреб у енергоресурсах, зокрема, передбачено використання дизель-електростанцій, а для виконання електрозварювальних робіт застосовуються причіпні колісні дизель-електричні зварювальні апарати. Забезпечення об’єкта стиснутим повітрям здійснюється пересувним компресором, стиснутим газом і киснем – у балонах. Вода питного призначення доставляється в герметично закритій тарі та зберігається в побутових приміщеннях.

Перевезення сипких матеріалів, що порошать, здійснюється в закритих транспортних засобах. Потреба в ресурсах при капітальному ремонті: земельних – 37,2 х 9,58 м2, енергетичних: електроенергія – 29 кВт, природний газ – ні, водних - 9,3 м3/добу (привізна вода), трудових – будівельні роботи виконуватимуться спеціалізованими організаціями.

 Технічні рішення, прийняті у проекті, відповідають вимогам екологічних, санітарно-гігієнічних, протипожежних та інших норм діючих на території України та забезпечують охорону навколишнього середовища і пожежну безпеку при дотриманні встановлених правил експлуатації.