УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Чернігівській області

» Прес-центр » новини » ЗАЯВА ПРО НАМІРИ: капітальний ремонт мосту з підходами через
р. Снов біля с. Гвоздиківка на автомобільній дорозі Р-83 Славутич – Любеч – Ріпки - /Городня - /Н-28/ - Сновськ – Корюківка – Семенівка – Костобобрів – Чайкине - /Н-27/

ЗАЯВА ПРО НАМІРИ: капітальний ремонт мосту з підходами через
р. Снов біля с. Гвоздиківка на автомобільній дорозі Р-83 Славутич – Любеч – Ріпки - /Городня - /Н-28/ - Сновськ – Корюківка – Семенівка – Костобобрів – Чайкине - /Н-27/

Заява про наміри капітального ремонту мосту з підходами через р. Снов біля с. Гвоздиківка на автомобільній дорозі державного значення Р-83 Славутич – Любеч – Ріпки - /Городня - /Н-28/ - Сновськ – Корюківка – Семенівка – Костобобрів – Чайкине - /Н-27/, Чернігівська область з доведенням технічних параметрів до нормативних вимог

1. Замовник: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (14005, м. Чернігів, вул. Київська, 17, тел. (046) 267-43-55, e-mail: chernigivroad@ukr.net).

2. Місцезнаходження капітального ремонту: Міст через р. Снов с. Гвоздиківка, Сновського району Чернігівської області

3. Характеристика діяльності (об’єкта): капітальний ремонт мосту з підходами через
р. Снов біля с. Гвоздиківка на автомобільній дорозі державного значення Р-83 Славутич – Любеч – Ріпки - /Городня - /Н-28/ - Сновськ – Корюківка – Семенівка – Костобобрів – Чайкине - /Н-27/, Чернігівська область з доведенням технічних параметрів до нормативних вимог.

Довжина ділянки траси, що проектується – 317,67 м.

 Категорія дороги – ІІІ.

Міст після ремонту буде мати наступні показники:

-     довжина мосту – 267,67 м;

-     габарит проїзду Г-9+2х1,25 м;

-     розрахункове тимчасове навантаження А-11, НК-80;

  • максимальна розрахункова швидкість  – 90 км/год;
  • покриття – асфальтобетон;
  • кількість смуг руху – 2;
  • ширина смуги руху – 3,50 м.
  • ширина узбіччя на підходах – 2,50 м.

Існуюча інтенсивність транспортного руху – 2130 авт/добу. Прогнозна інтенсивність транспортного руху (на 20-ти річну перспективу – 2040 р.) – 2450 авт./добу.

Екологічний клас об’єкту – третій, згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012. Дорожні об’єкти третього класу відносяться до видів діяльності, які не становлять підвищену екологічну небезпеку.

Планова діяльність не підлягає оцінці впливу на довкілля згідно ст. 3. ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля».

4. Соціально-економічна необхідність планованої діяльності:

Капітальний ремонт мосту позитивно вплине на:

- покращяться транспортно-експлуатаційні показники роботи автомобільного транспорту;

- покращяться умови пасажирського сполучення і соціального розвитку;

- підвищення рівнів екологічної безпеки шляхом забезпечення експлуатаційних якостей автомобільної дороги сучасного рівня та оптимальної швидкості дорожнього руху;

- підвищення безпеки та комфортабельності дорожнього руху.

5. Потреба в ресурсах при капітальному ремонті та експлуатації:

земельних: потреби немає (роботи проводяться в смузі відведення);

сировинних: орієнтовна потреба в будівельних матеріалах буде визначено на стадії проектування;

енергетичних: передбачено використовувати джерела місцевих РЕС;

водних: передбачається використання води з існуючих місцевих джерел водопостачання;

трудових: будівельні роботи виконуватимуться спеціалізованими організаціями, переможцями відкритого тендеру на проведення робіт.

 

6. Транспортне забезпечення (при капітальному ремонті й експлуатації): доставка персоналу, будівельних матеріалів та конструкцій здійснюється по існуючим автомобільним дорогам.

7. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за варіантами: у проекті будуть враховані екологічні, санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівельні й територіальні обмеження згідно діючих нормативних документів.

8. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за варіантами: топографо-геодезичні, інженерно-геологічні, гідрологічні, екологічні, археологічні вишукування виконуються у повному обсязі.

9. Можливі впливи планованої діяльності (при капітальному ремонті й експлуатації) на навколишнє середовище:

геологічне середовище: вплив не передбачається;

клімат і мікроклімат: вплив не передбачається;

повітряне середовище: викиди відпрацьованих газів, пил;

водне середовище: забруднення водного середовища стічними водами;

ґрунт: зняття родючого шару ґрунту на підходах;

рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: заповідні об’єкти в зоні впливу об’єкта відсутні. Шляхи міграції тварин не виявлені;

навколишнє соціальне середовище (населення): тимчасові незручності при проведенні робіт з капітального ремонту;

навколишнє техногенне середовище: у разі необхідності буде передбачено перевлаштування та захист комунікацій.

10. Відходи виробництва і можливість їх повторного використання, утилізації, знешкодження або безпечного захоронення:

– будівельне сміття, відходи, деревина тощо – утилізація або вивезення на полігони (звалища) твердих промислових та побутових відходів;

– відходи металу – переробка або повторне використання.

11. Обсяг виконання ОВНС: відповідно п. 5 ДБН А.2.2-1-03 та п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007-2012 – у скороченому обсязі.

Будуть розроблені проектні рішення щодо захисту:

  • атмосферного повітря – від забруднення при експлуатації мостового переходу та при проведенні робіт з капітального ремонту;

–   земельних ресурсів – рекультивація порушених ділянок;

  • водного середовища – забезпечення належного водовідведення;

–   рослинного і тваринного світу – відновлення рослинного покриву.

12. Участь громадськості: З матеріалами проекту ОВНС можна ознайомитись та подати пропозиції за адресою:  03164, м. Київ,  вул. Осіння 33, секція 5, оф. 492, тел. 044-423-83-22.

Передбачене обов’язкове проведення експертизи проектної документації за всіма напрямами.