УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Чернігівській області

великоваговики

  • 21.11.2020

    ЗВЕРТАЄМО УВАГУ НА АВАРІЙНО-НЕБЕЗПЕЧНІ ДІЛЯНКИ З КРУТИМ УХИЛОМ ТА СПУСКОМ

    Сьогодні уночі на автомобільній дорозі Р-65 під Новгород-Сіверським на Путивському узвозі на кілька годин утворився затор з великоваговиків. Ця ділянка траси з крутим уклоном та крутими поворотами. В осінньо-зимовий період обов'язковим є використання великоваговиками ланцюгів проти ковзання та категорично забороняється їхати автопоїздом. Відповідні дорожні знаки стоять. На жаль, водії цю заборону з року в рік ігнорують. 

  • 20.11.2020
    У ГРУДНІ У КІПТЯХ БУДЕ ВСТАНОВЛЕНО ПЕРШИЙ WIM-КОМПЛЕКС ДЛЯ ЗВАЖУВАННЯ ВАНТАЖІВОК У РУСІ

    У ГРУДНІ У КІПТЯХ БУДЕ ВСТАНОВЛЕНО ПЕРШИЙ WIM-КОМПЛЕКС ДЛЯ ЗВАЖУВАННЯ ВАНТАЖІВОК У РУСІ

    Перша система зважування вантажівок у русі у Чернігівській області встановлюється у Козелецькому районі на початку траси М-02 Кіпті - Глухів - Бачівськ (км 0+639): https://tinyurl.com/y37642t5. Вже готовий фундамент. У грудні будуть встановлені металеві рамки, освітлення та інтелектуальна система з вагогабаритними датчиками. Почати зважувати вантажівки у русі плануємо наприкінці 2020 року.

  • 15.11.2020

    ТИМЧАСОВЕ ОБМЕЖЕННЯ РУХУ В ОСІННЬО-ЗИМОВИЙ ПЕРІОД НА ОКРЕМИХ АВАРІЙНО-НЕБЕЗПЕЧНИХ ДІЛЯНКАХ

    Служба автомобільних доріг у Чернігівській області повідомляє про тимчасове обмеження руху та розміщення тимчасових дорожніх знаків в осінньо-зимовий період на автомобільних дорогах загального користування державного значення на окремих аварійно-небезпечних ділянках, а саме:

  • 2.09.2020
    ФУРИ ТА ЛІСОВОЗИ ІГНОРУЮТЬ ОБМЕЖЕННЯ РУХУ У СПЕКУ

    ФУРИ ТА ЛІСОВОЗИ ІГНОРУЮТЬ ОБМЕЖЕННЯ РУХУ У СПЕКУ

    Знову хочемо підняти питання необхідності збереження доріг від надмірного навантаження великовагового транспорту у спекотний період. Цього тижня у Чернігівській області температура повітря удень сягає 30 градусів. За такої погоди є необхідність зменшення навантаження на перегріте сонцем асфальтобетонне покриття, аби запобігти утворенню колійності, сітки тріщин, здимання та інших видів руйнацій.
    Щороку в Україні на спекотний період вводиться обмеження руху для великовагового транспорту. У Чернігівській області воно діє з 10:00 до 22:00. При температурі вище 28 градусів максимальна має вага транспортного засобу має бути - 24 тонни, навантаження на вісь - 7 тонн.

  • 31.08.2020
    ВОДІЇ ВАНТАЖІВОК, ДОТРИМУЙТЕСЬ ДІЮЧИХ ОБМЕЖЕНЬ ПРОЇЗДУ ПІД ЧАС СПЕКИ! ДО ЧЕТВЕРГА НА ЧЕРНІГІВЩИНІ+30

    ВОДІЇ ВАНТАЖІВОК, ДОТРИМУЙТЕСЬ ДІЮЧИХ ОБМЕЖЕНЬ ПРОЇЗДУ ПІД ЧАС СПЕКИ! ДО ЧЕТВЕРГА НА ЧЕРНІГІВЩИНІ+30

    Цього тижня на Чернігівщині з понеділка по четвер вдень температура сягатиме +29...+31. За такої погоди перегріте сонцем асфальтобетонне покриття особливо вразливе до надмірного навантаження від великовагового транспорту, є необхідність зменшити навантаження великовагового транспорту на дорогах, аби мінімізувати утворення руйнацій покриття.
    З метою збереження доріг в Україні щороку вводиться обмеження для вантажівок на спекотний період. У цьому році воно діє з 10 травня. При температурі понад 28 градусів навантаження на вісь має бути не більше 7 тонн, а загальна маса – на більше 24 тонн. По території Чернігівської області це обмеження діє з 10:00 до 22:00.

  • 21.08.2020
    ЗА ВІКНОМ +30, А ФУРИ ШУРУЮТЬ...

    ЗА ВІКНОМ +30, А ФУРИ ШУРУЮТЬ...

    Цього тижня на Чернігівщині стовпчики термометрів сягали плюс 30. Лише наприкінці його, з п'ятниці, температура спала до 25-ти градусів за Цельсієм. Під час спеки наші інспектори неоднократно фіксували рух вантажного транспорту на дорогах області. Нагадуємо, щороку в літній період з метою збереження автодоріг в Україні вводиться обмеження руху для великовагового транспорту. При температурі понад 28 градусів, має бути не більше 24 тонн загальна маса, а навантаження на вісь - не більше ніж 7 тон. У Чернігівській області дане обмеження діє з 10:00 год. до 22:00.
    Ось фото, зроблені пообідді 20-го числа на автомобільній дорозі Р-69 Київ - Вишгород - Десна - Чернігів. За вікном плюс 32 - лісовозам на завада. Аналогічну картину з рухом вантажівок бачили і на дорогах Т-25-13 Козелець - Козари - Носівка, Т-25-35 Козелець - Карпилівка - Сорокошичі.
    Просимо водіїв фур дотримуватися встановлених в Україні вагових для перевезення вантажів, планувати маршрути відповідно до погодних умов. Це запорука того, що дорожнє покриття буде служити довше для усіх користувачів автошляхів області.

  • 17.08.2020
    ЦЬОГО ТИЖНЯ НА ЧЕРНІГІВЩИНІ СПЕКА: НАГАДУЄМО ПРО ЛІТНЄ ОБМЕЖЕННЯ РУХУ ДЛЯ ВАНТАЖІВОК

    ЦЬОГО ТИЖНЯ НА ЧЕРНІГІВЩИНІ СПЕКА: НАГАДУЄМО ПРО ЛІТНЄ ОБМЕЖЕННЯ РУХУ ДЛЯ ВАНТАЖІВОК

    У Чернігівській області цього тижня буде спекотно, 28 - 30 градусів удень. За такої погоди перегріте сонцем асфальтобетонне покриття особливо вразливе до надмірного навантаження від великовагового транспорту. Це пов'язано зі фізико-хімічними особливостями складу асфальтобетонних сумішей. У літню спеку, коли на вулиці +30, на дорожньому покритті можна зафіксувати і +50, а то і більше. В'яжучі матеріали, що входять до складу асфальтобетону, починають розм'якшуватись. Тому за такої погоди є необхідність зменшити навантаження великовагового транспорту на дорогах, аби мінімізувати утворення колійності та інших руйнацій покриття.
    З метою збереження доріг в Україні щороку вводиться обмеження для вантажівок на спекотний період. У цьому році воно діє з 10 травня. При температурі понад 28 градусів навантаження на вісь має бути не більше 7 тонн, а загальна маса – на більше 24 тонн. По території Чернігівської області це обмеження діє з 10:00 до 22:00. Просимо водіїв фур дотримуватися встановлених в Україні вагових для перевезення вантажів, планувати маршрути  відповідно до погодних умов. Це запорука того, що дорожнє покриття буде служити довше для усіх користувачів автошляхів області. На час дії обмеження на автодорогах області визначені місця відстою транспортних засобів

  • 7.08.2020
    НА ЧЕРНІГІВЩИНІ СПЕКА. ВОДІЇ ВАНТАЖІВОК, ДОТРИМУЙТЕСЬ ПРАВИЛ ПРОЇЗДУ!

    НА ЧЕРНІГІВЩИНІ СПЕКА. ВОДІЇ ВАНТАЖІВОК, ДОТРИМУЙТЕСЬ ПРАВИЛ ПРОЇЗДУ!

    У Чернігівській області цього тижня спекотно, стовпчики термометрів удень сягають позначки +30, а то і більше. За такої погоди перегріте сонцем асфальтобетонне покриття особливо вразливе до надмірного навантаження від великовагового транспорту. Це пов'язано зі фізико-хімічними особливостями складу асфальтобетонних сумішей. У літню спеку, коли на вулиці +30, на дорожньому покритті можна зафіксувати і +50, а то і більше. В'яжучі матеріали, що входять до складу асфальтобетону, починають розм'якшуватись. Тому за такої погоди є необхідність зменшити навантаження великовагового транспорту на дорогах, аби  мінімізувати утворення колійності та інших руйнацій покриття. 

  • 24.07.2020
    НА Н-07 КИЇВ – СУМИ – ЮНАКІВКА МІЖ МИРНИМ ТА ХАРКОВИМ ЛІКВІДОВАНО ПУЧИНОУТВОРЕННЯ

    НА Н-07 КИЇВ – СУМИ – ЮНАКІВКА МІЖ МИРНИМ ТА ХАРКОВИМ ЛІКВІДОВАНО ПУЧИНОУТВОРЕННЯ

    В межах експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах області виконуються роботи з ліквідації деформацій на асфальтобетонному покритті. Це ямковий ремонт гарячим асфальтобетоном та струменевим методом. Міра необхідна для збереження дороги у проїзному стані, захисту покриття від подальшого руйнування та безпеки дорожнього руху. Станом на 24 липня на дорогах області усунуто 214583,6 квадратних метрів ямковості. І таким чином забезпечено проїзд на 1325,3 км покриття доріг, де раніше були вибоїни.

  • 5.06.2020
    У КІПТЯХ НА М-02 БУДЕ ВСТАНОВЛЕНО СИСТЕМУ ЗВАЖУВАННЯ ВАНТАЖІВОК У РУСІ

    У КІПТЯХ НА М-02 БУДЕ ВСТАНОВЛЕНО СИСТЕМУ ЗВАЖУВАННЯ ВАНТАЖІВОК У РУСІ

    Неконтрольований рух перевантажених транспортних засобів – одна із основних причин інтенсивної руйнації автомобільних шляхів. Вантажні автомобілі становлять 10% усіх транспортних засобів на дорогах України, і, водночас, завдають понад 90% шкоди для покриття доріг, створюючи колійності, вибоїни і тріщини. Наприклад, перевантаження вантажного автомобіля лише на 25% збільшує негативний вплив на дорогу в три рази і дорівнює впливу руху 70500 автомобілів. До того ж, перевантажена фура створює загрозливу ситуацію для всіх учасників дорожнього руху. Наприклад, якщо у випадку екстреного гальмування звичайна вантажівка зберігає довжину гальмівного шляху в межах норми, то перевантажена – перевищує її вдвічі. А за несприятливих погодних умов у екстремальних ситуаціях така вантажівка стає майже повністю некерованою.